Zobaczcie jak wyewoluował spot telewizyjny dla firmy Nike, zrealizowany na rynek południowo wschodniej Azji (przy okazji kampanii "Be Transformed") Kreacja została przygotowana przez Agencję AQKA z San Francisco oraz brytyjskie studio Ilovedust. Początkowy spot tańczącej dziewczyny (Flory Hon, który w pierwotnej wersji możecie zobaczyć TUTAJ) przekształca się w animację, gdzie futurystyczna wojowniczka stacza bitwę z rozwścieczonymi robotami na terenie Tokio, jak wiecie, gigantycznej metropolii, którą zamieszkuje ponad 12 mln mieszkańców. W Warszawie mieszka niecałe 2 mln a zdarza nam się narzekać, że jest ciasno :P.
1:20 akcji z wizją bohaterki utrzymanej w stylu anime, pojawił się kilka dni temu.
Dla mnie super J.
Animacja stanowi rozbudowanie spotu kampanii, dokonane przez Ilovedust, dla modelów kategorii Nike Sister One, które możecie zobaczyć na stronie producenta (tu limitowana wersja). Studio wykorzystało pomysły jakie pojawiły się w trakcie pracy z klientem.
Więcej:
A do marki Nike jeszcze wrócimy ;), bo takich kreacji marketingowych skierowanych do kobiet, bardzo sobie życzymy :P.
0 komentarze:
Prześlij komentarz