Ostatnio ukazała się nowa kampania marki Marks & Spencer. Jest to bardzo ciekawa kreacja i przyznam, że znacznie różni się od obrazu jaki mam na temat tego sklepu. Może dlatego, że komunikaty w Polsce (o ile były generowane) nie dotarły do mnie.
Odsłona kolekcji dla kobiet zaprezentowana w kampanii, która rozpoczęła się pod koniec marca 2010 w Angii, jest pełna energii i pokazuje, że modą można się bawić. Różne style, kolory, kobiety no i nawiązanie do motywu marynistycznego oraz rodem z lat '50 (do czego mam pewną słabość :P) daje bardzo miły efekt. Można powiedzieć, że widać tu trend "nowej kobiecości", odważnej, aktywnej i pewnej siebie. No i trzeba przyznać, ciuchy całkiem do rzeczy ;).
Marka użyła również w kampanii znanych twarzy, których można powiedzieć, jest na pęczki.
1. Twiggy Lawson- najsłynniejsza modelka lat '60, aktorka i piosenkarka. To ona jako pierwsza użyczyła swojego wizerunku lalce Barbi.
2. Dannii Minogue- siostra Kylie Minogue, gra, komponuje i śpiewa
4. Lisa Snowdon- angielska modelka i prezenterka telewizyjna
5. Ana Beatriz Barros- jedna z najbardziej znanych brazylijskich modelek
Obejrzyjcie i oceńcie. Ja się przejdę zobaczyć jakim ciuchom udało się dotrzeć do Polski :P
Więcej:
1. Strona M&S
Za kreację odpowiada Agencja RKCR
0 komentarze:
Prześlij komentarz