Basia na pokładzie Hey Ladies!

Basia Zwolińska, będzie dla Was pisać oraz tłumaczyć wybrane teksty. Aktualnie mieszka w Zurichu, gdzie pracuje i rozwija swoje zainteresowania, a ma ich wiele, tak jak pięknych tatuaży. Tak mówi o sobie.


Moją pasją jest: cały świat, chciałabym poznac każdą tajemnicę jaką kryje.

Moje hobby to: literatura, malarstwo, szycie. Jeżdzę na skateboardzie.

Moim wzorem kobiecości jest: otaczały mnie zawsze prawdziwe kobiety, wartosciowe, piękne, zdolne. Mama i jej siostra, babcie, kuzynki... teraz i ja staram się być jednocześnie kobieca jak one, ale i gotowa stawiać czoła codziennym i niecodziennym trudnościom, tak jak próbowały mnie nauczyć.

Najbardziej chcę odwiedzić: mogłabym objechać świat trasą pozostałości po ancient aliens :).

Muszę zobaczyć koncert: Franka Sinatry, Elvisa, Queen, The Beatles, Niemena :).

Mój ulubiony bohater filmu to: Ip Man, nie tylko jako bohater filmu o nim samym, ale jako postać historyczna. Mój idol. Sama obecnie trenuje WingTsun i przed kazdym treningiem chylę mu czoła.

Czytam: oj, dużo czytam. Mój jedyny nałóg. Z czasopism psychologicznych Charaktery i Sens, spośród pism kobiecych lubię Zwierciadło, Twój Styl, Wysokie Obcasy. Lubie też fantastyke, science fiction, ksiazki popularno-naukowe i rożnego rodzaju powieści, zarówno klasykę jak i współczesnych autorów.

U ludzi cenię: jak ktoś stara się być dobrym człowiekiem, i żyje według zasad, które uważa za słuszne i zgodne z sumieniem.

Zwierzątko, którym mogłabym być to: może rybą, bo ciekawi mnie jak to jest oddychać wodą :).


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Napisz :)

heyladiesblog[at]gmail.com

Twitter Updates

Meet The Author

:)