Nine, ten – Never sleep again.

Czy doświadczyliście kiedyś paraliżu sennego?
Mi się to zdarzyło.
Nagle stanęłam na krawędzi ciemnej jak noc jaskini, ziejącej pustką i wilgocią. Chciałam się wybudzić jednak nie mogłam się ruszyć. Wszystko we mnie krzyczało, a ciało nie reagowało.
Doświadczenie nieprzyjemnie ale refleksyjne.
W przeszłości mówiono o nocnej zmorze, Dusiołku, który siadał na piersi śpiącej osoby w ten sposób ją unieruchamiając.

Zobaczcie krótki film obrazujący ten stan.

Reżyseria: Ada Gniazdowska


W takiej chwili przypomina mi się tylko jeden film... Koszmar z ulicy Wiązów.
Pamiętam ten horror baaardzo dobrze ;).
Co jest jawą a co snem?
Never Sleep Again...






One, two – Freddy’s coming for you
Three, four – better lock your door
Five, six – grab your crucifix
Seven, eight – gonna stay up late
Nine, ten – Never sleep again

Dobranoc :).

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Napisz :)

heyladiesblog[at]gmail.com

Twitter Updates

Meet The Author

:)