Dziś porównanie, jak kobiety i mężczyźni korzystają z social mediów i urządzeń mobilnych.
Pierwszy fakt, który mi wpadł w oko to śledzenie profilu marek w celu zapoznania się ze szczegółami. Z badania wynika, że mężczyźni praktycznie się tym nie interesują, ale my kobiety? Tak. Wszystkie zniżki, konkursy czy inne promocje a także nowe kolekcje nie umkną naszej uwadze.
Sieci używamy przede wszystkim do podtrzymania kontaktów ze znajomymi i rodziną, rozrywki, czy odszukania informacji z rodzaju "How-to" - osobiście uwielbiam te tematy od konfitur po biżuterię i ozdoby dla domu. QR Codes kody są dla nas mało atrakcyjne tak jak reklamy. Ciekawe jest na jakie tematy reklam najczęściej odpowiadamy. Poniżej przytacza się tematy sentymentalne, związane z rodziną, realnymi sytuacjami, dziećmi i zwierzętami.
Nasz telefon najczęśniej służy do wysyłania wiadomości, czatowania i wymiany maili.
An infographic from FinancesOnline.com gives that theory a bit more weight. The graphic illustrates the different ways the genders use social media and mobile.
from:entrepreneur.com
0 komentarze:
Prześlij komentarz