Kobiety w sieci, czyli jaka jest nasza aktywność na facebooku, badanie 12.2010

Kolejna porcja informacji z cyklu "Kobieta w sieci". Tym razem polskie badanie, zrealizowane na zlecenie agencji Golden Submarine przez Interactive Research Center. Analizie poddano 31 najpopularniejszych najpopularniejszych funpage'ów na facebooku,  z kategorii kosmetyki i uroda oraz najbardziej aktywnych użytkowników. Badanie odbyło się w grudniu 2010 roku. Przyznam, że jest bardzo ciekawe :).


Moją uwagę szczególnie zwrócił fakt, że konkursy nie są siłą napędową danego funpage'a, profile użytkowniczek, które zdają się być trafne, oraz  ich najwyższa aktywność (wtorek 13.00- 14.00). Czyli po przerwie obiadowej w pracy, prawie w środku tygodnia. Czyli dokładnie tak, jak publikuję dla Was tego posta ;) 

Zobaczcie szczegółową infografikę :)


Źródło: WitrualneMedia.pl

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Napisz :)

heyladiesblog[at]gmail.com

Twitter Updates

Meet The Author

:)