Całkiem niedawno, 18 marca, wybrałam się na spotkanie z Eweliną Kitlińską i Agnieszką Strzałką z portalu MarketingKobiet.pl . Padło wiele ciekawych informacji na temat kobiecej natury i wynikających z niej decyzji zakupowych. Wśród fascynujących tematów pojawił się wątek na temat jakości marketingu skierowanego do kobiet. Otóż, w skrócie, mamy "dobry" i "zły" marketing. Zły to taki, który min. dyskryminuje mężczyzn i stereotypowo podchodzi do wizerunku kobiet. Dobry potrafi zainteresować obie płci, a takich produktów które są skierowane i do kobiet i do mężczyzn jest bardzo dużo. Idąc tym tropem wpadł mi w ręce taki przykład :).
Zegarki TechnoMarine:
I kilka plakatów, z innej kampanii, które są śliczne :)
A dziewczynom z MarketinguKobiet.pl i Koła Naukowego Kreatywni w ALK dzięki wielkie za miłe spotkanie :)
0 komentarze:
Prześlij komentarz