Interaktywnie.com wspólnie z grupą agencji reklamowych i PR dokonała oceny 20 ogólnotematycznych portali skierowanych do kobiet. Pod uwagę były brane takie kryteria jak kreacja, użyteczność oraz treści serwisu w skali od 1 (kiepsko) do 5 (bardzo dobrze).
W skład "komisji egzaminacyjnej" weszły dwie panie: Milena Szałacka (Cube Group) i Dorota Gabriel-Wojciechowska (OS3) oraz aż trzech panów: Miłosz Woźniak (Cube Group), Marcin Grządka i Paweł Usakowski (Łubu Dubu PR).
Pytanie tylko, czy przewaga panów oznacza, że lepiej się znają na typowo babskich treściach, czy chodziło o zachowanie obiektywności i spojrzenie na zadanie z innego punktu widzenia ;). Nie no, na pewno się znają ale na użyteczności i kreacji bo wypowiedzi odnośnie jakości kontentu jest stosunkowo mało, jeżeli nie powiedzieć, że nie ma ich wcale. W zestawieniu jest za to alergiczna reakcja na różowy :P i zbiór pobieżnych opinii.
Nie można jednak nie docenić znaczenia takiego przeglądu szczególnie z punktu widzenia osób, które chcą prowadzić swój własny portal skierowany do kobiet. Mamy tu dostęp do wypowiedzi specjalistów, zawodowo zajmujących się tym tematem. Warto skorzystać z ich wskazówek i potraktować to jako konstruktywną krytykę lub pochwałę wartościowych rozwiązań z których nie należy rezygnować.
Najlepszą ocenę otrzymały wysokieobcasy.pl, wizaz.pl oraz iwoman.pl. Najsłabszą snobka.pl oraz kafeteria.pl. A oto pełne wyniki:
Na stronie każdy z portali został skomentowany. Zapraszamy do przeczytania :)
Źródło: Interaktywnie.com
Ja ze swojej strony polecam www.kobietaxl.pl
OdpowiedzUsuńTo ekskluzywny portal dla kobiet myślących.
Stawia nie na ilość, ale jakość publikowanych materiałów.