Pozytywnie, kolorowo i z przekazem, czyli Hey Ladies po mojemu.

Kilka słów o tym jak to się wszystko zaczęło oraz w jakim kierunku zmierza :).

Założyłam Hey Ladies, kiedy skumulował się we mnie entuzjazm i chciałam podzielić się przykładami aktywności dziewczyn, które poznałam. Zadałam sobie wtedy pytania: jaka jest współczesna kobieta? Czym się kieruje? Jakie wyznaje wartości? Jakie stawia sobie wyzwania? Co na nią wpływa? Jaki jest wzór kobiecości naszych czasów? Teraz mogę powiedzieć, nie ma jednej odpowiedzi, są tylko wspólne cechy i zachowania. Dzięki blogowi poznałam wiele ciekawych kobiet. Każda z nich jest inna i wyjątkowa. Obraz jaki powstaje składa się z indywidualnych historii, do których tak właśnie trzeba podchodzić.

Pomimo nazwy zawsze zwracałam się tak samo do kobiet jak i mężczyzn, bo inicjatywa, konsekwencja, niezależność, pewność siebie i odwaga to cechy z którymi każdy czuje się lepiej. Taka postawa jest inspirująca więc warto ją szerzyć. Blog jest dla wszystkich, których interesuje kobiecy punkt widzenia i subiektywny przekaz myśli.

Jednak, zanim się obejrzałam znalazłam się w morzu stereotypów na temat kobiet. Najpierw chciałam je obalić, ale niestety jest w nich sporo prawdy. Stereotypy dotyczą wszystkich, bo jesteśmy na tyle różni, że takie klasyfikacje jak płeć, wiek, pochodzenie są za płytkie i za proste. Jestem ponad to ale godzę się z ciemną stroną swojej natury i cały czas pracuję, aby być lepszym człowiekiem.

Treści - ciekawi mnie mnóstwo spraw przez co trudno jest mi skupić się na konkretnej dziedzinie. Piszę o postaciach, wydarzeniach, sporcie, muzyce, retro inspiracjach, twórczości, marketingu, komunikacji, wszędzie poszukując kobiecego pierwiastka. Teraz, po można powiedzieć, latach doświadczeń (dokładniej dwóch i dziesięciu miesiącach), wyklarowały mi się kierunki zainteresowań a raczej kategorie ich podziału. Jak wiecie, w tym roku, dołączyła do mnie Basia Zwolińska. Była to okazja do przemyślenia, co mnie naprawdę interesuje i o czym chcemy pisać na Hey Ladies. Po nocnych rozważaniach wniosek można zamknąć w trzech słowach, które świetnie pasują do idei bloga i oddają nasze podeście do życia – working, progress, fun. Tego możecie się spodziewać w kolejnych publikacjach :).

A dokładniej... 

Land of Ladies. Marketing i komunikacja skierowana do kobiet to bardzo obszerny temat, któremu poświęcałam ostatnio wiele czasu. Spokojnie można utworzyć nowy blog. Tak może się stanie. Na razie na fanpage'u LOLa znajdziecie więcej przykładów kampanii, wywiadów, opinii i niezależnych publikacji specjalistów z branży. 


Inicjatywa w miejskiej tkance. Miasto jest inspirujące, tajemnicze, klimatyczne. Wśród jego murów znajdują się ludzie, którzy realizują swoje marzenia, zainteresowania i pasje.  Ich inicjatywy są związane ze sztuką, muzyką, kulturą, sportem, modą czy rozwojem społeczności. Często są biznesem i sposobem na życie. Sylwetki tych osób poznacie w wywiadach. Kobiecy pierwiastek jest motywem przewodnim.

Zajawki. To neutralne tematy nie związane z konkretną osobą. Damy z Basią upust naszym inspiracjom i zainteresowaniom ;). 

Exclusive. Każdy z naszych gości jest wyjątkowy i potrafi zaskoczyć. Tutaj spodziewajcie się niespodzianek, nie tylko w treści ale i w formie. 

Hey Ladies to pasja i ciekawość świata. Cieszę się, że z nami jesteście i dzielicie te pozytywne uczucia :)

Pozdrawiam Was i dziękuję wszystkim, którzy wspierają nasze działania!

Kasia Czaplicka


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Napisz :)

heyladiesblog[at]gmail.com

Twitter Updates

Meet The Author

:)