“Do you know, I always thought unicorns were fabulous monsters, too?
I never saw one alive before!"

Well, now that we have seen each other,"
said the unicorn,
"if you'll believe in me, I'll believe in you.” 

- Lewis Carroll, Alice's Adventures In Wonderland And Through The Looking Glass


WIERA:
Moją pasją jest kreacja własnego świata za pomocą wszelkich możliwych narzędzi plastycznych. Rysuję od najmłodszych lat, przez całe życie przetwarzam informację w sposób rysunkowy symboliczny. Moje oko automatycznie kadruje otoczenie na storyboardowe klatki, dlatego mam problem z czytaniem książek  Od 10 lat zajmuję się animacją komputerową, myślę że można to śmiało nazwać pasją, - cokolwiek by się nie wydarzyło, nadal idę w tym kierunku.


Czy masz swój ideał kobiecości?
Ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie ponieważ nie wzoruję się na innych kobietach  Mogą mi się podobać wizualnie.. nigdy nie byłam dobrym przykładem „kobiecej kobiety”, jestem młodszą siostrą i rodzice mieli wielką nadzieję że będę chłopakiem, a nie wyszło. Lecz to nie powstrzymało ich.. czasami ubierali mnie jak chłopca, ścinali włosy na krótko,.. tata cały czas grał ze mną w piłkę. Kiedy stałam się starsza, zawsze nosiłam torby za koleżankami. Jakimś cudem uważałam że im jest ciężko i koniecznie muszę pomóc. Potem zaczęłam chodzić do szkoły plastycznej, gdzie cały czas jesteś zabrudzony to farbą, to jakimś węglem, niektórych rzeczy nie dało się łatwo zmyć, na przykład farby drukarskiej. Miałam brudne ręce, poniszczone paznokcie. Inspirują mnie raczej kobiety niezależne, z mocnym charakterem, wojowniczki, które nie boją się zabrudzić, łazić po drzewach, biegać w polu. Ale to nie znaczy że nie lubię dostać kwiatki i jakieś słodyczy.



Jakie miejsce chciałabyś odwiedzić?
Jakieś nieznane nikomu światy  a poza tym może być Azja.

Twoja ulubiona postać z filmu?
Anna Valerious (Van Helsing) Aragorn, Gimli (Lord of the rings).



Co cenisz u ludzi?
Miłość, oddanie, punktualność.

Jakim zwierzątkiem chciałabyś być?
Owczarkiem niemieckim lub koniem karej maści, jak Bucefał  !! Orzeł też może być.. mogłabym się zmieniać w każdego zwierzaka w sumie.

Judi Bousen.
Pod tym pseudonimem kryje się Wiera Dziemieńczuk, która niczym Alicja w Krainie Czarów podąża magiczną ścieżką przeznaczenia. W trakcie podróży ma mnóstwo przygód, które opowiada za pomocą ołówka i pędzla. Oprócz wypadów w odległe krainy fantastycznych światów, interesuje się sztuką, modą oraz fotografią ciągle eksperymentując i bawiąc się stylami.
Na codzień pracuje jako animator 2D i graphic designer.



2 komentarze:

  1. Piękna i utalentowana. Zakochałem się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej śledźcie Judi w jej nowym projekcie ‪#‎wrozkangie

    https://www.youtube.com/channel/UCVu8s6Pxbq7_TS2Od9dyUKQ

    OdpowiedzUsuń

 

Napisz :)

heyladiesblog[at]gmail.com

Twitter Updates

Meet The Author

:)