Patronat: "Ja jestem Kobieta pracująca" czyli wsparcie rozpoczęcia działalności gospodarczej dla kobiet


Hey Ladies!
objęło patronat medialny nad projektem „Ja jestem kobieta pracująca”. W jego ramach grupa przedsiębiorczych kobiet dostanie dofinansowanie na rozpoczęcie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Przejdzie również serie praktycznych szkoleń i otrzyma wsparcie doradców aby biznes odniósł trwały sukces. 


Projekt jest alternatywą dla etatowej formy zatrudnienia dla niepracujących kobiet i mam, które chcą wejść lub powrócić na rynek pracy oraz które, nieoczekiwanie są zmuszone do szukania nowego zajęcia.

Rekrutacja już się rozpoczęła. Termin na przesyłanie wniosków upływa 8 listopada. Udział jest bezpłatny i obejmuje województwo mazowieckie.

Niedługo opiszemy dla Was szczegóły oraz praktyczne wskazówki, które mogą okazać się pomocne.

A tym czasem zapraszamy na stronę projektu: 

Koordynatorem projektu jest Kasia Zwolak.
Kontakt:
tel.: (22) 536-54-47
email: supermama@vizja.pl


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Napisz :)

heyladiesblog[at]gmail.com

Twitter Updates

Meet The Author

:)