Pod koniec kwietnia 2010 miała miejsce premiera reklamy telewizyjnej dla sieci sklepów John Lewis. Jest to angielski Wal-Mart, gdzie można zakupić produkty w różnych branż, znanych marek po atrakcyjnych cenach.
W ofercie mamy działy odzieżowe, dla dzieci, dla domu, ogrodu, związane z urodą, sportem, rozrywką i czasem wolnym. Firma istnieje od 1929 roku jako spółka pracownicza. W Anglii, Walii oraz Szkocji jest ponad 30 sklepów tej sieci.
Slogan firmy używany od 85 lat brzmi: „Never knowingly undersold (on price, quality and service)”
John Lewis w kampanii stawia na długoletnie zaangażowanie i bycie z klientem przez całe życie. Są partnerami, oferują najwyższą jakość usług i elastyczny system sprzedaży. Wszystkie przedmioty znajdujące się w ujęciach są możliwe do nabycia w tej sieci.
Sam spot jest uroczy i choć opiera się na znanym motywie to i tak urzeka i trafnie pokazuje życie kobiety od kołyski do późnej starości. Radości, smutki i pierwsze fascynacje. Bardzo ciekawa kreacja i zdecydowanie skierowana do kobiet i ich rozbudowanej sfery uczuciowej i empatycznej.
Spot, wersja 1:30
Obejrzyjcie również Making Of gdzie możecie zobaczyć miedzy innymi technikę realizacji spotu :).
Wizerunek kobiety:
Wykształcona, pracująca pewnie na wysokim stanowisku ale nie odrzucająca wartości rodzinnych. Nowoczesna tradycjonalistka, twardo stąpająca po ziemi będąca autorytetem dla dorastającego pokolenia wnuków dzięki swoim życiowym dokonaniom.
Za kreacje odpowiada londyńska Agencja Adam & Eve.
Więcej:
1. www.johnlewis.com
2. www.adamandevelondon.com
0 komentarze:
Prześlij komentarz